Kaip kurti pasitikėjimą ir vertę klientui?

Juk dažnai nutinka, kad išvykus į komandiruotę už paslaugą ir/ar produktą tenka sumokėti iš asmeninių lėšų. O tada jau reikia sąskaitos faktūros, o parvykus – pildyti dokumentus, kad pinigai būtų grąžinti. Mes, Visma.net Expense IT specialistai, kuriame programėlę, leidžiančią tiesiog nufotografuoti čekį, tuomet AI algoritmų pagalba pirkinio duomenys atpažįstami. Lieka užpildyti esminę informaciją ir pinigai grąžinami per kelias dienas.

Kurdami Visma.net Expense sistemą ir taip pat kitus produktus, siekiame sukurti klientui maksimalią vertę, o dėl to dažnai reikia pasiraitoti rankoves ir spręsti sudėtingas problemas.

Dėti visas pastangas kuriant pasitikėjimą ir vertę yra viena mūsų vertybių:

Kaip kuriame vertę?

Kurdami sistemas orientuojamės į tai, ko iš tikrųjų reikia klientui. Vietoj to, jog gaištume laiką kurdami naujas sistemas (kitaip tariant, ne overengineer’iname), naudojame moderniausius trečiųjų šalių įrankius, tokius kaip AppDynamics, kurie mums padeda stebėti programinės įrangos metrikas ir reaguoti, jei sistema ima veikti lėčiau, ar ne taip kaip buvo tikimasi.

Visma.net Expense pastovus stebėjimas padėjo ankstyvojoje stadijoje įdentifikuoti greitaveikos problemą ir ją išspręsti. Taip buvo sutaupyta investicija į papildomą techninę įrangą sistemos greitaveikos palaikymui. Šiuolaikinės debesų technologijos leidžia balansuoti techninių resursų poreikį realiu laiku, bet neoptimizuotas sistemos veikimas mums gali reikšti milžinišką sąskaitą mėnesio gale. Taupydami savo resursus, taupome ir klientų resursus, todėl yra svarbu kuo anksčiau identifikuoti tokias sistemos problemas.

Naudodami trečiųjų šalių stebėjimo įrankius išsprendėme ir dar vieną bėdą galutiniam vartotojui jos nė nepamačius. Sukūrus naują funkcionalumą buvo pastebėta klaida, kuri nebuvo identifikuota testavimo metu dėl skirtingų duomenų, esančių testavimo ir gamybinėje aplinkoje. Neveikė duomenų perdavimas į atlyginimų skaičiavimo sistemas, kurios grąžina kelionėje patirtas išlaidas.

Tai svarbios klaidos, galėjusios padaryti tiesioginį poveikį klientui. Aišku, visi darome klaidas, nėra sistemos be bug’ų, tačiau naudodami kokybiškas stebėjimo programas ir daug laiko skirdami naujų funkcionalumų peržiūrai, spėjome įvykiams užbėgti už akių.

Norint sukurti vertę, neužtenka aklai sekti instrukcijas, kartais tenka su klientu diskutuoti, kas sistemoje yra svarbiausia, o ko galbūt visai nereikia. Ko labiausiai aplikacijoje reikia galutiniam vartotojui, sprendžiame naudodami NPS (net promoter score) metodiką ir Wootric sistemą. Taip naudotojas gali ne tik įvertinti tam tikrą programėlės funkciją, bet ir parašyti išsamų komentarą kaip būtų galima ją patobulinti. Vertindami grįžtamąjį ryšį geriau suprantame, kokia linkme turi judėti Visma.net Expense aplikacija. Pateikus struktūrizuotus duomenis ir gerai juos argumentavus dažnai padarome įtaką klientų nuomonei. Taip aplikacijoje nuo 20 attachment’ų (t.y. čekių nuotraukos) limitą padidinome iki 50. 

Trust me, I’m a Visma IT Engineer

Kurdami vertę, kuriame ir pasitikėjimą, kuris IT rinkoje yra nepaprastai svarbus. Būtent pasitikėjimo dėka ėmėme kartu su kolegomis iš Švedijos vystyti InExchange projektą. Mus rekomendavo kaip IT inžinierius, kurie visada suranda optimalų sprendimą taikant moderniausius programavimo principus ir technologijas. InExchange kartu su Spotify 2014 m. buvo pripažintos sparčiausiai augančiomis įmonėmis Švedijoje. Nuo pat pirmų projekto dienų konsultavomės su atstovais iš Particular, darėme workshop’us kartu su Udi Dahan, tam, kad augtume kaip specialistai ir galėtume užtikrinti sklandų paslaugos teikimą 100 tūkstančių verslo klientų. Šio projekto architektūrinius principus naudoja tokios kompanijos kaip Netflix, Amazon, o visa InExchange sistema naudojasi Volkswagen bei G4S. Paslauga jiems padeda ne tik valdyti pirkimų ir sąskaitų išrašymo procesus, bet ir optimizacijos algoritmų pagalba planuoti įmonės finansus.

Per daugiau nei 10 metų sistema sukaupė terabaitus duomenų, kuriuos dabar siekiame efektyviai apdoroti naudodami moderniausius dirbtinio intelekto algoritmus. Tai žymiai palengvins klientų darbą, taupys laiką, t.y. kurs vertę.

Įmonę, kurią kuriame visi

Tai tik keli iš daugelio produktų, kurių vystymą buvo nuspręsta patikėti Visma Lietuva inžinieriams. Pasitikėjimas ir vertės kūrimas, leidžia mums kurti tokią įmonę, kokios norime patys. Turime įsidiegę horizontalią valdymo formą – no-management. Ši valdymo forma dar nėra labai populiari Lietuvoje, tačiau kompiuterinių žaidimų kūrimo įmonė Valve, sukūrusi Steam platformą, ar Medium, didelę įtaką turinti užsienio žiniasklaidos priemonė, taip pat yra įsidiegusios no-management sistemą. Nors esame didelės korporacijos dalis, svarbiausius sprendimus mums leista priimti patiems. Kartu sprendžiame, kur keliaujame, kokias konferencijas lankome, kompetencijas keliame ir daugybę kitų dalykų.