Konsultuoti, kurti, tobulinti – Dynamics 365 (CRM) komanda

About The Author

I’m Tautvydas, Dynamics 365 Architect and a Team Lead. I Spent almost 20 years in the IT industry. I used to work as developer, engineer, team lead and a product owner. Had a great 7 years, engaging and supporting the .NET Developer community as Microsoft technology evangelist. Few years were spent delivering lectures for IT students in Vilnius University. And now I joined Visma Lietuva to start a new Dynamics CRM initiative.

Konsultuoti, kurti architektūrinius ir technologinius sprendimus, juos įdiegti, nuolat tobulinti. Tokia yra Microsoft Dynamics 365 (CRM) komandos, dirbančios Vilniuje, ir Digital Illustrated, Visma grupės įmonės, įsikūrusios Suomijoje, kuriama paslauga. Kartu dirbame su didžiausiomis Suomijos įmonėmis Paroc, Outotec, S group, KONE, Fingrid. Nuo statybų, transporto ar maisto pramonės – teikiame IT paslaugas įvairaus tipo įmonėms, turinčiomis visiškai skirtingus poreikius. Tad there is never a dull moment. 

Įsivaizduokite programėlę, kuri naudodama dirbtinio intelekto algoritmus, gali nuspręsti, koks yra gauto laiško tonas ir pagal tai juos prioretizuoti. Ar parinkti patogiausią kelią inžinieriui, keliaujančiam po miestą ir atliekančiam remonto darbus. Tai tokia programa, kuri gali paslaugą pritaikyti konkrečiam klientui, tarkime, padėti parinkti prekės rūšį, dydį, svorį ir t.t., o tada iškart pateikti prekės kainą. Maisto pramonės verslai šios programėlės pagalba tikrina, ar teisingai parduotuvėse išdėliotos jų prekės, registruoja, kiek jų parduota ir, jei reikia, atlieka užsakymus. Ir visa tai yra vienas apps’as, kuriamas naudojant Dynamics 365 (CRM) ir papildomas programas – Dynamics 365 for Phones, Resco Mobile CRM. 

Neseniai Microsoft Dynamics 365 sprendimus įsidiegė Outotec. Įmonė parduoda kasybos technologijas ir gamyklinius projektus, kuriuos vėliau projektuoja bei vysto su partnerių pagalba. Outotec viceprezidentas Simo Puumalainen apie naujoves atsiliepia:

„Stebėti įmonės tikslus tapo daug lengviau, nes gauname naujausia informacija pagrįstas ataskaitas. Svarbiausia vadovybei yra vieningomis žiniomis pagrįsta apžvalga, leidžianti aiškiau pamatyti iššūkius ir greičiau juos spręsti.”

Kiti dynamics CRM (365) ir Digital Illustrator klientai

Kaip kuriamas toks produktas? 

Kaip bazę imame Dynamics 365 (CRM) platformą, naudojama pati naujausia jos versija. Eksplotuojame apie 80% visų Dynamics modulių, pavyzdžiui, pardavimų, klientų aptarnavimo, projektų automatizavimo, rinkodaros, portalų, dirbtinio intelekto ir daug daugiau. Analizuojame klientų poreikius pasitelkdami workshop’us, hakatonus ir shadowing procesą. Turime tris development’o kryptis kuriant paslaugą su Dynamics platforma. 

Kai visiškai naujų funkcionalumų kurti nereikia ir užtenka Dynamics platformą pritaikyti konkretiems kliento reikalavimams, naudojame Microsoft Flow ir PowerApps sistemas. Šios technologijos leidžia supaprastinti ir pagreitinti programavimo procesą naudojant codeless technologijas. 

Dar naudojame trečiųjų šalių middleware sprendimus (pavyzdžiui, North52, ClickDimensions ar Resco Mobile CRM) – tai leidžia rašyti paprastesnį kodą, jis standartizuoja kasdienes užduotis, t.y. leidžia tam tikrą užduotį, verslo procesą, užrašyti paprasčiau. 

Jei klientui neužtenka įprastų funkcionalumų, reikalingiems sukurti naudojame .NET, C#, JavaScript ir TypeScript technologijas. Turime didelę laisvę diegiant naujoves ir testuojant sistemą (unit testai).

Taip pat dirbame su integracijomis, kurių scenarijai pakankamai pažangūs. Gali būti naudojama nuo 10 iki 50 sistemų. Susiduriame su daug iššūkių, kad informacija tarp šių sistemų būtų susieta. Siūlome architektūras kaip šias integracijas kurti. Technologijos, kurias dažniausiai naudojame integracijoms kurti yra Flow + Power apps viršuje (bendriau – Power Platform), Microsoft Flow, Microsoft Azure Platform (Event Grid, Azure Functions, Logic Apps), SQL Server Integration Service + KingswaySoft įrankiai.

Darbas nuotoliniu būdu ir žinių plėtimas

Dirbant Dynamics 365 (CRM) komandoje yra galimybė dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu. Susitikimai, darbo procesas yra pritaikyti nuotoliniam darbui. Nuosekliai naudojame Agile procesus. Visai neseniai kartu su kolegomis iš Suomijos turėjome teambuild’ingą Berlyne.

Dynamics 365 (CRM) komanda

 Taip keliaujame kiekvienais metais, tačiau miestas visada būna kitas. Tiek Visma Lietuva, tiek Suomijoje nuolat rengiame žinių dalijimosi sesijas, o artimu metu planuojame kurti Dynamics bendruomenę, į kurią galės jungtis visi besidomintys šia technologija. 

Dirbk su naujausiomis debesijos technologijomis