Pereiti prie pagrindinio turinio

Socialinis intranetas „Simoona“ – dabar prieinamas kiekvienam!

Šiame blog’o įraše papasakosime apie vidinės komunikacijos įrankį, mūsų kurtą socialinį tinklą „Simooną“. Tik prasidėjus kūrybos procesui mums rūpėjo tik viena – kaip kuo daugiau įmonės kultūros perkelti į skaitmeninę erdvę. Ir prieš aštuonerius metus, net neįsivaizdavome, kad šis vidinis intranetas, bus toks svarbus kuriant glaudžius ryšius tarp kolegų ir tikrai net negalėjome nutuokti, kokia svarbi „Simoona“ bus užklupus pasaulinei pandemijai.

Tad apie viską nuo pradžių. Sparčiai plėsdamiesi supratome, kokia svarbi vidinė komunikacija ir kaip svarbu kiekvienam būti kultūros dalimi, todėl „Simoonos“ įrankio kūrimo pradžia susiklostė labai natūraliai. Išbandėme nemažai intraneto įrankių, bet jie buvo nepatogūs ir neatitiko mūsų poreikių. Mūsų programuotojai ėmėsi iniciatyvos ir sukūrė pirmąją „Simoonos“ versiją, o šiandien džiaugiamės galėdami „Simoona“ pasiūlyti ir kitoms įmonėms kaip atvirojo kodo įrankį. Suprasdami vidinės komunikacijos svarbą įmonėje, norime pasidalinti savo gerąja praktika ir kviečiame pasinaudoti galimybe nemokamai parsisiųsti „Simoonos“ programinę įrangą.

Geri įrankiai – įmonės kultūros dalis

Visma Lietuvoje nuo pat įkūrimo vadovaujamės „no management“ principais, kur darbuotojai kuria įmonę tokią, kokios nori. Todėl patogus vidinis intranetas, skirtas abipusei komunikacijai tapo vienu iš prioritetų ir bendru projektu. Per visą tą laiką, kol naudojome „Simooną“ išsigryninome, ko mums reikia ir ištobulinome, kad veiktų nepriekaištingai.

Žinoma, socialinis intranetas yra skirtas dalintis informacija įmonės viduje, „Simoona“ – ne išimtis. Tam skirtos „sienos“, kur galima kurti skirtingas temas, taip darbuotojams atsiranda galimybė pasirinkti jiems svarbiausias aktualijas.

Seniai naudojame Kudos pagarbos taškų sistemą, kurią įmonės veiklos pradžioje atstojo balta lenta, dabar turime gerokai daugiau galimybių skaičiuoti, persiųsti, kurti loterijas ar „crowd funding“ krepšelius, skirtus paremti tiek vidines, tiek išorines iniciatyvas ar organizacijas. Tai mums suteikia autonomiškumo panaudojant įmonės pinigus tinkamai ir taip, kaip darbuotojai mano esą geriausia. 

Kas bandė didesnėje įmonėje (50+ darbuotojų) organizuoti susitikimus naudojant įprastus įrankius tokius kaip Google ar Outlook kalendoriai – žino pagrindinius galvos skausmus: kaip pakviesti tuos, kuriems tai būtų įdomu? Kaip pridėti papildomų pasirinkimų dalyviams? Kur diskutuoti prieš ir po renginio? Situacija dar labiau komplikuojasi gausėjant renginiams įmonėje – patirties pasidalinimai, įvairūs mokymai, sportiniai ar laisvalaikio užsiėmimai, vidiniai konkursai, „picadieniai“ ir pan. Renginio organizavimui ir administravimui sugaištama pernelyg daug laiko (lentelės, grafikai, sąrašai, kvietimai ir pan.). Mes tą išgyvenome ir puikiai suprantame, dabar mūsų įmonėje darbuotojai sukuria apie 70 renginių per mėnesį ir „Simoona“ čia yra nepamainoma.

Verta paminėti ir kitus svarbius „Simoonos“ privalumus: 

  • darbuotojų sąrašas – padės prisiminti kolegų vardus ir pavardes ar pažinti juos geriau;
  • patalpų planas – kad surastum biure, ko ieškai;
  • informacija, apie projektus, leis suprasti, prie ko ir kokioje komandoje kolegos dirba šiuo metu;
  • paslaugų prašymai – išgelbės biuro ar įrangos administratorius – darbuotojų prašymai nepasimes;
  • išorinės nuorodos leis sukelti svarbias darbuotojams nuorodas į vidinius įmonės dokumentus ar kitas vidines įmonės sistemas.

Programuotojų žaidimo aikštelė

Būtų sunku suskaičiuoti, kiek mūsų darbuotojų prisidėjo prie šio projekto savo parašytomis kodo eilutėmis. 

Kiekvieną „Simoona“ įtraukia savaip – vieniems tai galimybė sukurti kažką naujo, kitiems –  proga kažką patobulinti, trečius įkvepia technologiniai iššūkiai. „Simoona“ yra paremta .NET, MSSQL ir AngularJS technologijomis, beje, ruošiame atnaujinimą į naujausią Angular versiją.

Pavertę „Simoonos“ kodą atviruoju, išplečiame žaidimo aikštelės ribas dar labiau. Dabar kiekvienas programuotojas, gali prisiliesti prie jos tobulinimo ir kiekviena įmonė gali pradėti naudotis „Simoonos“ teikiama nauda: bendros kultūros kūrimu ir dideliu kolektyvo įsitraukimu.

Nuo ko pradėti?

Jei perskaitėte iki šios vietos, tikėtina, kad šis įrankis sudomino jus ir turbūt norėsite jį išbandyti.

Taigi, pirmas būdas – visiškai nemokamas. „Simoonos“ kodas, su visais reikalingais paleidimo script’ais yra čia, o štai čia aprašyta diegimo procedūra. Tokiu būdu intranetą galėsite įsidiegti savo serveriuose, nesvarbu, ar jie stovi jūsų rūsyje, ar naudojatės debesų kompiuterijos paslaugomis per Microsoft Azure, AWS ir pan.
Antras būdas – jei norite išvengti diegimo procedūros „Simooną“ galite naudoti kaip paslaugą (Software-as-a-Service). Mūsų komanda paleis „Simooną“ Microsoft Azure „debesyje“ remiantis visais BDAR reikalavimais. Tiesa, ši paslauga mokama. Dėl šios paslaugos kreipkitės į mūsų „Simoonos“ komandą info@simoona.com.

Populiariausi blog'ai